Followers

07 January 2010

MYGREEN OIL

Rahsia Penjimatan Minyak Telah Tiba!!!
Minyak DIKURANGKAN SUBSIDI?
Harga MINYAK NAIK Lagi?
PERBELANJAAN Minyak Semakin TINGGI?
ADUH ADUH KEPALA PUN PENING NAK FIKIR
Bermacam-macam lagi keluhan kedengaran dari orang ramai termasuklah saya sendiri TETAPI Sekarang
TIADA KERISAUAN !!
MEMPERKENALKAN MY GREEN OIL
RAHSIA PENJIMATAN MINYAK KENDERAAN






Dengan MY GREEN OIL segalanya mungkin. Wang Pembelian Petrol Dapat Dijimatkan dan Seterusnya dapat digunakan untuk perbelanjaan yang lain dan kita tidak akan membazirkan wang dengan hanya membeli minyak kenderaan sahaja.



Sudah tentu persoalan anda sekarang bagaimanakah
MY GREEN OIL ini berfungsi?
 GREEN OIL menawarkan pemecahan efektif terhadap tiga masalah utama yang berhubungan dengan penggunaan bahan bakar iaitu
1. Penjimatan Bahan Bakar
2. Menciptakan Lingkungan Yang Lebih Bersih
3. Mengurangkan Kos Perawatan Mesin
 Mengubah struktur molekul-molekul bahan bakar dan seterusnya menghasilkan pembakaran yang lebih sempurna, effisien dan pantas
 Diperbuat daripada saripati tanaman yang mengandungi unsur-unsur Karbon, Zat Arang, Hydrogen, Air dan Oksigen. Bila bercampur dengan bahan bakar maka konsumsi bahan bakar, kadar racun gas buang, dan kos rawatan mesin secara signifikan akan jelas terlihat penurunannya.

PENGUNAAN PRODUK
My Green Oil adalah Formula yang memiliki fungsi ganda. Ketika dicampur dengan bahan bakar, ia mengubah struktur molekul bahan bakar dengan cepat sehingga membuat bahan bakar menjadi lebih jimat, melancarkan perjalanan mesin, dan memberikan penjimatan yang luar biasa bagi para pengguna.
My Green Oil boleh dicampur dengan pelbagai jenis bahan bakar seperti Petrol, Diesel, Methanol, Ethanol, Hydrogen, LNG, Compressed Natural Gas Dan Bio Solar.
MESTI JAUH DALAM FIKIRAN ANDA AKAN BERKATA BOLEH PERCAYAKAH PRODUK MY GREEN OIL INI?

Ya , sememangnya boleh. Kerana telah melalui pelbagai jenis TESTING DAN ANALYSIS
Keselamatan Produk
Independent Laboratory Test Satu siri ujian dijalankan secara bebas menyimpulkan yang MyGreenOil adalah selamat, biorosot dan bebas daripada logam dan bahan kimia. Ia tidak berasid dengan nilai PH 7 dan ashless semasa pembakaran.
Satu siri ujian dijalankan oleh Chemical Testing Section of SIRIM QAS International menyimpulkan yang MyGreenOil adalah selamat, biorosot dan bebas daripada logam dan bahan kimia. Ia tidak berasid dengan nilai PH 7 dan ashless semasa pembakaran.

Penjimatan Minyak

Jabatan Polis Indonesia
Satu ujian telah dilakukan oleh Research and Development Bureau of the Indonesian Police Department di Jakarta Indonesia. Tujuan ujian adalah untuk memastikan keberkesanan MyGreenOil sebagai minyak sebuah reformulator untuk mengurangkan penggunaan minyak.

Savings from using cheaper fuel
Semasa MyGreenOil ditambah ke dalam Bahan Bakar, dengan cepatnya ia mengubah struktur molekul dan seterusnya mengubah bahan bakar tersebut kepada satu Super Efficient Combustion Fuel. Ini memberikan pengguna dapat menggunakan Octane yang murah dan rendah ataupun RON dan menjimatkan duit mereka

Reduce Maintenance Costs with MyGreenOil
MyGreenOil telah terbukti untuk mengurangkan perbelanjaan daripada penyelenggaraan dan pembaikan enjin kos-kos. Adunan unik 100% alam esters mempunyai khasiat yang meningkatkan prestasi enjin serta melindungi segala komponen-komponennya yang dalaman dan seterusnya menambah rentangan hayat enjin.
PENINGKATAN KUASA DAN KEUPAYAAN
University of Science Malaysia (USM)
Satu ujian dikendalikan oleh Engines Laboratory USM yang menyimpulkan yang MyGreenOil memberi satu peningkatan secara beterusan dalam kuasa dan keupayaan sesuatu enjin bila digunakan
Dynamic Test Systems DYNO – Horsepower & Torque
Satu ujian dyno dijalankan ke atas Proton Waja 1.6 Auto sebelum dan selepas menambah bahan api dengan MyGreenOil. Kesimpulannya, kuasa kuda meningkat sebanyak 5.5% dan Ujian menamatkan peningkatan kuasa kuda itu secara 5.5% dan torque bertambah sebanyak 4.3% selepas MyGreenOil ditambah dalam minyak.

Dynamic Test Systems DYNO – Horsepower & Torque
Satu ujian dyno dijalankan ke atas Mercedes Benz W140 S320L, sebelum dan selepas menambah bahan api dengan MyGreenOil. Kesimpulannya, torque meningkat sebanyak 56 points dari 424.8 to 481.1 dalam 10 minit after MyGreenOil selepas MyGreenOil ditambah dalam minyak.

PENGELUARAN ASAP EKZOZ

Pusat Ujian Kenderaan Elektronik PUSPAKOM
Satu Ujian Emissions Opacity telah dijalankan ke atas Toyota Hilux Diesel (2006) yang berumur 6 bulan. Permulaan ujian tanpa MyGreenOil memberikan pembacaan setinggi 38% (Pengeluaran Asap). Selepas menambah MyGreenOil, kereta dipandu sejauh 90km sebelum pemeriksaan semula dijalankan. Apabila dijalankan ujian, pembacaan opacity hanyalah 19%. Ini boleh disimpulkan bahawa penggunaan MyGreenOil mengurangkan pengeluaran asap sebanyak 50%

Vietnam Auto Register
Satu ujian dijalankan oleh Vietnam Auto Register, ke atas Kia Spectra 1.5 (2004) sebelum dan selepas menambah MyGreenOil ke dalam Petrol. Kesimpulannya, selepas 13 hari menggunakan MyGreenOil, pengeluaran asap yang berbahaya dari ekzos iaitu HC (hydrocarbon Concentration) dikurangkan sebanyak 75% dan CO (Carbon Monoxide Concentration) was reduced by 77.5%
DENGAN MINYAK GREEN OIL ANDA TIADA KERISAUAN TENTANG MINYAK KENDERAAN ANDA LAGI


MASIH TERAGAK-AGAK LAGI????



Minyak Green Oil Ini Dilindungi Dengan insurans Liabiliti Produk Bernilai RM 1,000,000.00

Total Liability : RM1,000,000.00
Policy No. : 07LKL001428
Class : L-10-18
Period of Indemnity : 01.12.06 - 30-11-2008
Products Covered : MyGreenOil Fuel Reformulator
Policy Issued By : Allianz General Insurance Malaysia Berhad
Level 40, Menara Citibank
50780 Kuala Lumpur
www.allianz.com.my




Satu Botol Mengandungi 60 ml dan cara penggunaannya adalah seperti berikut :

APLIKASI PADA PETROL
Campurkan 1 ml My Green Oil pada tiap 1 liter Petrol
Contoh : Untuk 50 liter Petrol, Campurkan 50 ml My Green Oil

APLIKASI PADA DIESEL
Campurkan 1.2 ml My Green Oil pada tiap 1 liter Diesel
Contoh : Untuk 50 liter Petrol, Campurkan (50 X 1.2 ml)=60 ml My Green Oil



UNTUK TEMPAHAH :

SILA HUBUNGI : 0139380034 (MUSTAQIM)
0134969192 (FATHI)
WWW.MYGREENOIL.COM

No comments:



tag